вівторок, 23 травня 2017 р.

Краєзнавча година "Мій любий край - це серце мого пристань"

                                                           Багато міст на Україні
                                                       Величних, світлих, чарівних,
                                                                    Олександрія — з них єдине,
                                                              Що найдорожче від усіх.
                                                                  Олександрія! Місто рідне!
                                                      За що кохаю я тебе?
                                                                За те, йде тихе і спокійне,
                                                                    За те, що ти — життя моє!
                                                                                                         В.Півняк
Говорять, що дім там – де серце. 
Але іноді, відвідуючи різні міста, наскрізь пронизані духом історії, починаєш відчувати, що покидаючи їх, ти в кожному з них залишаєш частинку свого серця.    
Та не зважаючи на це, рідне місто завжди залишається найближчим на все життя. 
Саме про рідне нашому серцю  місто Олександрію  працівники  бібліотеки – філії №3 для дітей провели для учнів СЗНЗ №4  краєзнавчу годину 
« Мій любий край – це серце  рідна пристань». 
Бібліотекарі розповіли  учням  багаторічну історію нашого міста, запропонували  перегляд відео – презентацію
«Кожен день я тебе відкриваю рідне місто».   
      Діти доповнили розповідь бібліотекарів  декламуванням віршів про м. Олександрію Н.Гончарової, Т. Аноко, О. Колосовської та інших. 

Немає коментарів:

Дописати коментар