вівторок, 12 квітня 2016 р.

Всесвітній день здоров’я



У нашій суспільній свідомості вітає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питаннями здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруєм.

         До Всесвітнього дня  здоров'я у бібліотеці  для своїх користувачів була проведена  година спілкування «Наше здоровя в наших руках».  Школярі з цікавістю слухали  розповідь  бібліотекарів  «Бережи здоров'я змолоду».

Бібліотекарі розповіли про основні принципи здорового способу життя. Школярі дізналися цікаві факти про здоров’я з відеосюжетів, а також взяли участь у вікторині. Усі бажаючі мали змогу переглянути викладку літератури «Здоровим бути модно».

Немає коментарів:

Дописати коментар