понеділок, 8 квітня 2019 р.

Я здоров'я бережу - сам собі допоможу




Здоров’я – це справжній дар. Ми повинні його берегти, шанувати та піклуватися про нього. Саме тому, 8 квітня в ДНЗ№25 в групі « Горобинка», бібліотекарем бібліотеки – філії №3 для дітей було проведено годину – мандрівку «Я здоров’я бережу – сам собі допоможу». 
Метою заходу було – формування і розвиток у дітей уявлень про здоров’я, мотивації на здоровий спосіб життя, привернення уваги до збереження та зміцнення особистого здоров’я.




 


 В ході години – мандрівки для дітей було проведено розвагу, протягом якої вихованці відгадували загадки про вітаміни, розповідали віршики про спорт, разом з бібліотекарем грали в рухливі ігри. Всі учасники залюбки приймали участь у іграх.













Малюки  переконалися в тому, що здоров’я – найдорожчий скарб, який не можна купити за гроші,  берегти його необхідно  з дитинства.

Немає коментарів:

Дописати коментар