понеділок, 4 вересня 2017 р.

Веб - подорож "Моя Україно! Ти мати єдина на всі покоління й віки..."

    
     01 вересня працівники  бібліотеки - філії №3 для дітей разом з учнями 3 - а класу гімназії ім. Т. Г. Шевченко здійснили веб – подорож 
«Моя Україно! Ти мати єдина на всі покоління й віки…» 
    З привітаннями та побажаннями здоров’я, миру, радості та успіхів у навчанні, гарних здобутків у новому навчальному році побажали працівники бібліотеки.
    Вони  розпочали  веб – подорож з розповіді про нашу країну, продемонструвала глобус, на якому показали дітям столицю України та найбільші її міста. Учні з радістю долучилися до розмови і називали міста нашої держави, які вони знали.
   Бібліотекарі розповіли  школярам  про державні символи: герб, прапор та гімн. Крім державної символіки, існують також і народні символи України, з якими бібліотекарі ознайомили учнів, продемонструвавши символ вічності – барвінок, символ краси, неперервності життя – вербу та калину – символ щастя та кохання.
      Діти разом з бібліотекарями декламували патріотичні вірші українських поетів та українські прислів’я і приказки про рідний край, землю, мову. Складали асоціативний рядок до слова Україна. Це були такі слова : мій дім, Вітчизна, вільна, найдорожча, незалежна та ін.


      А на останок зустрічі, хлопчики й дівчатка на пелюстках квіток  написали побажання щодо майбутнього нашої неньки – України.






Немає коментарів:

Дописати коментар